Olet tässä

Palaute

Kuntayhtymän toimintaa kehitetään asiakas- ja potilaspalautteen kautta. Anna rohkeasti palautetta - Kiitos!

Palautteet vastaanottaa kuntayhtymän laatupäällikkö. Palaute käsitellään siinä yksikössä, jota palaute koskee. Yksiköstä otetaan yhteyttä palautteen antajaan, jos hän on antanut yhteystietonsa.

Palaute

Kuntayhtymän palveluihin ja toimintaan tai verkkosivuihin liittyvää palautetta voi antaa palautelomakkeella tai jättämällä kirjallista palautetta toimipisteissä oleviin palautelaatikoihin.

Asiakastyytyväisyyskysely

Kerro mielipiteesi saamastasi palvelusta asiakastyytyväisyyskyselylomakkeella.

Vaaratilanne sairaalassa - potilaan/omaisen ilmoitus

Potilasturvallisuus on meille tärkeä asia. Jos koet, että potilasturvallisuus on vaarantunut hoidossa ollessasi, tee ilmoitus Vaaratilanne sairaalassa- potilaan/omaisen ilmoitus -lomakkeella.

Lisätietoja palautteen antamisesta ja käsittelystä

Laatupäällikkö Minna Alatalo
044 439 4900
sähköposti: minna.alatalo(at)ras.fi