Olet tässä
Palaute
Palautteet vastaanottaa kuntayhtymän laatupäällikkö. Palaute käsitellään siinä yksikössä, jota palaute koskee. Yksiköstä otetaan yhteyttä palautteen antajaan, jos hän on antanut yhteystietonsa.
Palaute
Kuntayhtymän palveluihin ja toimintaan tai verkkosivuihin liittyvää palautetta voi antaa palautelomakkeella tai jättämällä kirjallista palautetta toimipisteissä oleviin palautelaatikoihin. Palautelomakkeen kautta ei voi perua tai siirtää ajanvarauksia. Lomakkeella ei tule lähettää tietoturvasyistä arkaluontoisia tietoja, kuten henkilötunnuksia, terveystietoja tai varallisuustietoja.
Asiakastyytyväisyyskysely
Kerro mielipiteesi saamastasi palvelusta asiakastyytyväisyyskyselylomakkeella.
Vaaratilanne sairaalassa - potilaan/omaisen ilmoitus
Potilasturvallisuus on meille tärkeä asia. Jos koet, että potilasturvallisuus on vaarantunut hoidossa ollessasi, tee ilmoitus Vaaratilanne sairaalassa - potilaan/omaisen ilmoitus -lomakkeella.
Lisätietoja palautteen antamisesta ja käsittelystä
Laatupäällikkö Minna Alatalo
044 439 4900
sähköposti: minna.alatalo(at)ras.fi