Tekstin koko
VALIKKO

Anna palautetta!

Palautteen antaminen on tärkeää, koska kehitämme toimintaamme sen avulla. Anna rohkeasti palautetta - kiitos!

Palautteet vastaanottaa kuntayhtymän laatupäällikkö ja palaute käsitellään siinä yksikössä, jota palaute koskee. Yksiköstä otetaan yhteyttä palautteen antajaan, mikäli hän on antanut yhteystietonsa.

Palaute

Kuntayhtymän palveluihin ja toimintaan liittyvää palautetta voit antaa joko oheisella sähköisellä palautelomakkeella tai jättämällä kirjallista palautetta toimipisteissä oleviin palautelaatikoihin.

Asiakastyytyväisyyskysely

Voit myös kertoa mielipitesi saamastasi palvelusta asiakastyytyväisyyskyselylomakkeella.

Vaaratilanne sairaalassa- potilaan/omaisen ilmoitus

Potilasturvallisuus on meille tärkeä asia. Voit antaa avointa palautetta tilanteista, jos potilasturvallisuus on vaarantunut hoidossa ollessasi.

Vaaratilanne sairaalassa- potilaan/omaisen ilmoitus: http://www.awanic.fi/haipro/43/potilasilmoitus/potilasilmoitus.asp?orgid=2006

Lisätietoja palautteen antamisesta ja käsittelystä:

Laatupäällikkö Minna Alatalo
puh. 044 439 4900